23 jan 2014

Gehaakte bloemendeken

Deze deken kwam ik tegen en wil ik graag namaken...
 Hier vond ik de beschrijving (how to) en de volgende kleuren heb ik ondertussen al gekocht.
Toch vind ik het allemaal nog wat flauwtjes qua kleur, dus als iemand een idee heeft welke kleur er nog bij zou moeten en wat de deken wat meer diepte zou geven; feel free to comment!
Het bolletje met meerdere kleuren wil ik gaan gebruiken voor de rand.


Ik ben begonnen met rondjes van de eerste kleur (eerste van de drie in 1 bloemetje); daar heb ik er ondertussen zo'n 75 van (de deken bestaat uit ongeveer 390 stuks (dus ik heb nog wel even te gaan).
Toen ik voor het eerst 390 stuks telde, dacht ik dat dit een project van een jaar zou kunnen worden, maar het gaat sneller dan gedacht; 15 stuks (hele bloemetjes) moet in 5 uur kunnen.  


1 opmerking:

  1. Oranje, knalrood, lila, donkerpaars en zwart. Misschien een duidelijke roze er bij en wat varengroen. Kijk eens hoe het uitpakt als je die er bij doet - neem wat van de reeds gehaakte mee naar de winkel om het uit te proberen - en wie weet vindt je zo wat je zoekt. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen